Herkkumaa uppdaterar förpackningarnas och etiketternas utseende under 2020. Det helt nya, tydliga och distinkta utseendet fungerar som en utmärkande faktor för enskilda produkter och som en förenande faktor för Herkkumaas produktgrupper.

En utmärkande grafisk design gör det enklare att identifiera, välja och hitta produkterna på produkthyllan. I den användarvänliga designen har produktinformationen grupperats i en logisk och lättbegriplig form, vilket innebär att relevant information alltid hittas på samma plats. 430 g-burkarna med gurksallad har utrustats med lättöppnade Easy Open-lock, vars helsvarta färg fulländar det nya förpackningsutseendet.

Det nya utseendet på Herkkumaas förpackningar och etiketter visar sig först i produkterna Gurksallad och Senapsgurksallad.

Herkkumaa is renewing the design of its packaging and labels in 2020. The completely new, stylish and distinct look will make individual products more recognisable and the Herkkumaa product family more coherent.

The strong graphic design will help customers recognise, find and choose the products from grocery stores’ shelves. In the new consumer-friendly design, product specifications are grouped in a logical and easy-to-understand way, so that essential information can always be found in the same place. The 430 gram jars for cucumber salad are equipped with Easy Open lids whose all-black colour ensures the recognisability of the new packaging.

Herkkumaa’s new designs will first be seen in the packaging and labels of Herkkumaa’s cucumber salad and cucumber salad with mustard.

Herkkumaa
Evästeasetukset

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Evästeet tallennetaan selaimeesi ja ne auttavat meitä tunnistamaan sinut, kun palaat sivustolle. Ne myös auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat sinulle mielenkiintoisia ja hyödyllisiä.